Antares mizeaza pe gaz natural comprimat

GNC, o solutie economica si nepoluanta

CURAT

Gazul natural comprimat (GNC) e carburantul fosil cu cea mai curata ardere. Vehiculele pe gaz natural emit cu pana la 30% mai putin gaze cu efect de sera decat vehiculele pe benzina sau motorina.

IEFTIN

Utilizarea GNC reduce mult costurile detinatorilor de vehicule. In functie de piata locala, stilul de conducere etc, costul rularii pe GNC e cu 40-60% mai redus decat pe motorina sau benzina.

SIGUR

GNC nu este toxic si se disperseaza rapid. Are un punct de aprindere mai inalt decat benzina si motorina, ceeace reduce sansele de aprindere accidentala.

SILENTIOS

Motoarele pe GNC pot fi mai silentioase cu pana la 50% fata de motoarele diesel. La pachet vin o durata mai mare de viata a motorului si o economie de bani.



  1. 2009

    SUA

  2. 1985

    Romania

  3. 1965

    China

  4. 1918

    Scotia

In 2013 existau peste 18.000.000 autovehicule alimentate cu GNCV. Primele 5 tari: Iran, Pakistan, Argentina, Brazilia si China insumau 11.900.000 autovehicule. Singura tara europeana in top este Italia, pe locul 6
In acest moment, doar pe site-ul http://cngeurope.com/ sunt inregistrate 3.037 statii de alimentare cu GNC (cele mai multe in Italia si Germania). Inca din 2014, pe acelasi site, gaseam informatii despre 1.147.000 autovehicule pe GNC in tarile UE, si un total de aproape 1,9 milioane in toata Europa. De atunci, ritmul de crestere a fost de +16,6% (in trimestrul 1 2015 s-au inmatriculat 63.314 autovehicule pe CNG noi, fata de 54.285 in trimestrul 1 din 2014)
Pana in decembrie 2015, cand Antares Group a inaugurat prima statie de alimentare cu GNCV din tara, Romania ramasese
singura tara din Uniunea Europeana unde nu exista inca nicio statie de
alimentare.
PRIMA STATIE DE ALIMENTARE CU
GNCV


natural gas

Sansa GNC in Romania – initiativa privata


Raspunsul Grupului Antares la problema GNC in Romania – transformarea problemei in oportunitate
Solutia gasita de Antares la cercul vicios al lipsei de GNC in tara noastra este un business integrat pe verticala la nivelul grupului.
Denisson Energy investeşte in construirea primei staţii de alimentare cu CNGV.
Antares Transport investeste in prima flota cu propulsie 100% pe GNC din tara.
Antares Motors se pregateste pentru adaptarea flotei existente de 41 de midibuze Isuzu pentru a functiona cu sistem dual motorina-CNG.

Read more